1-qadam
Siz telefon orqali yoki sug'urta polisida ko'rsatilgan boshqa aloqa vositalaridan foydalangan holda Assistanc xizmatiga murojaat qilishingiz kerak, bu haqda operatorga xabar bering, shu bilan birga quyidagi ma'lumotlarni xabar qiling:
* yordamga muhtoj sug'urtalangan shaxsning familiyasi va ismi;
* sug'urta polisi raqami va sug'urta muddati;
* sug'urtalovchining nomi;
* voqea holatlarining tavsifi va kerakli yordamning xarakteri;
* fikr-mulohaza uchun aloqa telefonining joylashuvi va raqami.
2-qadam
Ma'lumot olgandan so'ng, Assistance xizmati sug'urtalangan shaxsga sug'urta polisida nazarda tutilgan zarur xizmatlarni taqdim etishni tashkil qiladi, shuningdek sug'urtalangan shaxsning xarajatlarini to'laydi.
3-qadam
Agar Assistanc xizmatiga murojaat qilishning iloji bo'lmasa, sug'urtalangan shaxs sug'urta hodisasi bilan bog'liq xarajatlarni mustaqil ravishda to'lashi mumkin. Bunday holda, sug'urtalangan shaxs sug'urta hodisasi sodir bo'lgan kundan boshlab 30 (o'ttiz) kalendar kun ichida kompaniyaga nima bo'lganligi to'g'risida yozma ravishda murojaat qiladi.